środa, 30 września 2015

4. Starocie i nowa seria - Old Off-road (1)

Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny
Jednak internet jest pełen różności... nigdy nie wiadomo co i kiedy zainspiruje. Przez przypadek trafiłem na pewne zdjęcie samochodu z początku ich epoki... O tyle jednak było to zdjęcie wyjątkowe, że nie prezentowało wymuskanego automobilu na podjeździe przed zamkiem czy dworem ale zagrzebane po osie w błocie. Temat mnie zaintrygował i zacząłem szukać dalej. Niestety dokumentacji takich wyczynów jest "jak na lekarstwo" i w dodatku bardziej niż marnej jakości, ale przy odrobinie wyobraźni, podglądu współczesnych zdjęć i dokumentacji można coś z tego wydłubać.

 Niniejszym przedstawiam pierwszy wzór z serii "Old Off-Road", właściwe ciśnie mi się jedno tylko stwierdzenie, że Off-Road jest równie stary jak same drogi :)

Tym razem przygotowując wzór posunąłem się do kilku wariantów, a co tam - jak szaleć to szaleć :)

Wersja na tło jasne:
Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny
Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny


Wersja na tło jasne, w innym wariancie - bez "błota" i na innym tle (tu szaro-brązowe) 
Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny 2
Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny 2


Wersja na tło ciemne:
Seria Old Off-Road, wzór 1, ciemny
Seria Old Off-Road, wzór 1, ciemny


Wersja uproszczona na tło jasne:
Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny, prosty
Seria Old Off-Road, wzór 1, jasny, prosty


Wersja uproszczona na tło ciemne:
Seria Old Off-Road, wzór 1, ciemny, prosty
Seria Old Off-Road, wzór 1, ciemny, prosty


Rozmiar: ~26x18cm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz