poniedziałek, 28 września 2015

1. Od tego wszystko się zaczęło... Hyundai Terracan (1)


Seria Terracan, wzór 1, jasny
Kilka lat temu zapragnąłem mieć koszulkę z Terracanem (dla zainteresowanych co to za autko zapraszam na www.terracan.pl oraz forum będące skarbnicą wiedzy). Niestety mimo sporych wysiłków nie znalazłem niczego co spełniałoby choć minimalne oczekiwania. Jedyne co z grubsza mi się spodobało pochodziło daleko spoza Europy.


Skoro już chciałem mieć tę koszulkę a rynek był pusty to nadszedł czas żeby ruszyć szare komórki i rączki. Przejrzałem swoje zdjęcia z kilku wypadów w teren, wybrałem jedno i zabrałem się do roboty... owocem był pierwszy z serii wzorów przeznaczonych na koszulki.

Seria Terracan, wzór 1, jasny
Seria Terracan, wzór 1, jasny
Kolorystyka: tylko B&W, tylko na jasnym tle (jednym słowem tylko czarny nadruk)
Maksymalny rozmiar: A4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz